Marzysz o swoim własnym sklepie internetowym? Chcesz zbudować biznes on-line, ale nie wiesz jak? W dzisiejszych czasach jest to bardzo proste. Na rynku dostępnych jest wiele narzędzi, z których możesz skorzystać. Są to różnego rodzaju kursy, konsultacje online, a nawet gotowe strony internetowe lub znane wszystkim media społecznościowe. Jak w tym wszystkim się nie pogubić? Wybierając najlepszy kurs w Internecie! Czytaj dalej, jeśli chcesz dowiedzieć się więcej.
Co warto wiedzieć o kursie „Jak zbudować stabilny biznes online„? Podstawowe informacje
Kurs odbywa się w formie zdalnej i składa się z nagrań video. Dostępny jest na 365 dni za cenę 1970 zł. Do dyspozycji jest także zeszyt ćwiczeń, który może okazać się przydatny do wykonania zadań i zapisywanie istotnych informacji na temat biznesu online.
Kurs stworzony został przez Kamilę Rowińską. Dwa moduły (9 i 10) na temat narzędzi takich jak Canva, Planoly, Typeform, Manychat Bot, reklama na Facebooku, zostały gościnnie poprowadzone przez Agnieszkę Sinderę – ekspertkę ds. social mediów.
Kim jest Kamila Rowińska?
Kamila Rowińska to trenerka biznesu i kompetencji miękkich. Autorka książek o tematyce biznesowej i coachingowej. Pomaga ludziom maksymalnie wykorzystywać ich możliwości i potencjał.

Wieloletnie doświadczenie i ciągły rozwój przekłada na rozwiązywanie problemów związanych z zarządzaniem dużym zespołem. Kamila wspiera przedsiębiorców, kadrę zarządzającą i menadżerów na gruncie biznesowym oraz osobistym. Pomaga im osiągnąć wyznaczone cele. Swoją markę osobistą online buduje od wielu lat i dzieli się tym z innymi poprzez szkolenia i książki.
Szkolenia Kamili Rowińskiej
Kamila oferuje szkolenia o tematyce sprzedażowej, budowania pewności siebie, asertywności oraz wzmacniania wewnętrznej siły i kreowania dobrego zespołu. Osoby, które pragną założyć swoją działalność online, mogą skorzystać z kursu „Jak zbudować stabilny biznes online?”. Ci, którzy zaczynają swoją przygodę z YouTubem, TikTokiem lub chcą bez skrępowania nagrywać filmy także znajdą coś dla siebie. Obszerna baza produktów zaspokoi potrzeby potencjalnych klientów. W szkoleniach można wziąć udział stacjonarnie oraz online.

Kamila Rowińska – książki
Poza szkoleniami Rowińska pisze i współtworzy książki. Jej bestsellerem okazała się książka „Kobieta niezależna”, która ma za zadanie motywować kobiety do realizacji własnych marzeń. Popularność zdobywają także inne pozycje, takie jak: „Buduj życie odpowiedzialnie i zuchwale”, „Kobieta asertywna” oraz” Zasługujesz na sukces! Zarób swój pierwszy i kolejny milion”.
Bogata oferta produktów sprawia, że tworzone przez nią treści trafiają do grupy docelowej, czyli do małych firm, korporacji, ale także do osób prywatnych.
Dla kogo dedykowany jest kurs „Jak zbudować biznes on-line?”?
Kurs odpowiedni jest dla osób, które chciałyby prowadzić biznes zdalnie z dowolnego miejsca na ziemi i nie wiedzą, jak się za to zabrać. Również ci, którzy prowadzą już firmę stacjonarnie i chcą zwiększyć skalę działalności poprzez dotarcie do nowych klientów online, mogą skorzystać z dostępnej wiedzy w kursie. Nawet jeśli głównym celem jest jedynie działalność w mediach społecznościowych.
Z czego składa się kurs?
Kurs składa się z 11 modułów. Zgodnie z ofertą zapewnionych jest wiele tematów popartych praktyką i doświadczeniem Kamili. Łącznie jest to około 12 godzin materiałów w formie nagrań video.
W kursie poruszone są zagadnienia związane z marką osobistą, budowaniem wizerunku w mediach społecznościowych typu Instagram, Facebook, YouTube. Ponadto znajdują się także moduły poświęcone sprzedaży online, strategii komunikacji, narzędziom do mierzenia kluczowych wskaźników marketingowych, jak np. konwersji czy do wprowadzania automatyzacji w biznesie online.
Jeśli ciekawi Cię ta tematyka, to tutaj mamy inny artykuł w tej tematyce: Jak zbudować markę osobistą w świecie online?

Bonusy do kursu
Poza wymienionymi modułami kurs zawiera także trzy bonusy. Są to nagrania z wystąpień na konferencjach. Dzięki nim można zapoznać się z historią Kamili o drodze na szczyt, ale także dowiedzieć się jak wydać własną książkę.
Warto wspomnieć, że, mimo iż poruszonych jest wiele zagadnień, to może okazać się, że to zdecydowanie za mało. Jest to zaledwie wstęp do rozpoczęcia biznesu przez Internet. Zwłaszcza osoby, które są już bardziej obeznane z tematem, mogą znaleźć niewiele cennej wiedzy.
Po ukończeniu kursu można wykonać zadanie zaliczeniowe, by zdobyć certyfikat.
Wady i zalety kursu „Jak zbudować biznes on-line?”
Wady
- wysoka cena za kurs,
- ograniczony czasowo dostęp (1 rok),
- brak otrzymania natychmiastowej odpowiedzi na nasze pytania – ograniczenie kontaktu „twarzą w twarz”,
- brak transkrypcji
- dostęp tylko przez Internet.
Zalety
- praktyczna wiedza,
- oszczędność czasu – nie trzeba poświęcać czasu na dojazd,
- elastyczność – korzystanie z kursu w dowolnym miejscu i czasie,
- tutoriale z narzędzi do planowania i tworzenia contentu,
- łatwy dostęp do materiałów i możliwość wielokrotnego odtwarzania,
- dostosowanie tempa nauki do swoich możliwości,
- płatność za kurs w euro lub złotówkach.
Opinie o kursie „Jak zbudować biznes on-line?”
„Długo chodziłem z zamiarem założenia własnej firmy. Potrzebowałem wiedzy, dzięki której będę mógł ruszyć z miejsca. Tak też się stało, gdy trafiłem na kurs Pani Kamili Rowińskiej. Duża dawka wiedzy i praktyki pomogła mi w rozpoczęciu działalności. ~ Damian z Krakowa”
„Od dobrych kilku lat śledzę poczynania Kamili Rowińskiej. Czytam jej książki, dzięki którym nabrałam pewności siebie i wiary we własne możliwości. To dzięki Kamili założyłam swój pierwszy sklep w mediach społecznościowych. Wiele mi w tym pomógł kurs o zdalnym biznesie. Polecam. Najlepiej wydane pieniądze!” ~ Karolina z Warszawy
„Prowadzę własny sklep internetowy z kosmetykami od dwóch lat. Od jakiegoś czasu zauważyłam, że liczba klientów utrzymuje się na podobnym poziomie. Potrzebowałam zwiększyć sprzedaż, by firma mogła się dalej rozwijać. Wykupiłam kurs „„Jak zbudować biznes on-line?” i się zawiodłam. Nie otrzymałam żadnej nowej wiedzy. Kurs jest raczej dla osób zaczynających swoją przygodę z działalnością online niż dla tych, którzy chcą rozwijać już istniejącą firmę” – Anita z Bydgoszczy
„Według mnie kurs jak każdy inny. Dużo informacji, które można znaleźć tak naprawdę samemu w wyszukiwarce. Jak za tą cenę spodziewałem się znacznie więcej.” ~ Adrian z Płocka
Czy warto prowadzić biznes online? Wady i zalety
Zacznijmy od danych, według których populacja na świecie w styczniu 2022 roku liczyła 7,91 mld osób, z czego 4,95 mld korzysta z Internetu, a 4,62 mld osób korzysta z mediów społecznościowych. Jest to niewątpliwie główny powód, dla którego coraz więcej biznesów funkcjonuje online.

Zalety prowadzenia biznesu przez Internet
Elastyczność
Działalność gospodarczą online można prowadzić z niemal każdego miejsca na ziemi. Często wystarczające narzędzia to telefon komórkowy i laptop z dostępem do Internetu. Sprzedaż produktów może odbywać się 24h na dobę, więc klienci mogą korzystać z platformy sprzedażowej, kiedy i gdzie tylko chcą. Dzięki temu firma nie funkcjonuje tylko w dni robocze i nie musi ograniczać się jedynie do unii europejskiej.
Większy zasięg
Sprzedaż produktów online to często dostęp do większej rzeszy klientów. Odpowiedni produkt spełniający oczekiwania konsumentów, ale także reklamy, aktywność w mediach społecznościowych, e-mail marketing i wiele innych działań jest w stanie przyciągnąć nowych klientów i zachęcić ich do ponownego kupna.
Ten artykuł, może być dla Ciebie interesujący: Jak zbudować ZESPÓŁ MARZEŃ? | Recenzja szkolenia Kamili Rowińskiej - kliknij by przeczytać całość
Szybkość
Zakupy internetowe w większości przypadków odbywają się naprawdę szybko. Płatność kartą, blikiem a może odroczona płatność? Im więcej możliwości, tym większe prawdopodobieństwo, że klienci zdecydują się na twój produkt lub usługę i dokona zakupu.
Niższy koszt
Nie trzeba od razu zakładać strony internetowej, by prowadzić własny sklep z ubraniami czy sprzedać nowo stworzony kurs. Obecnie także przez media społecznościowe można sprzedawać produkty, a tu z jedynym kosztem, z jakim trzeba się liczyć, to koszty reklamy. Jest to zdecydowanie czynnik, który ogranicza wydatki na starcie biznesu, ponieważ pomijane są m.in. koszty wynajmu lokalu, zakupu wyposażenia czy opłaty za media.
Wady biznesu online
Biznes online nie jest dla każdego
Nie każda firma może przenieść się do Internetu. Dużo zależy od tego, czy wymaga bezpośredniego, stacjonarnego kontaktu z klientem, czy też nie. Istnieją przedsiębiorstwa, które niestety nie mogą być w 100% prowadzone zdalnie. Takie firmy coraz częściej korzystają z marketingu internetowego, by zdobyć potencjalnych klientów.

Większa konkurencja
Rosnąca konkurencja to także niewątpliwie sporo utrudnienie dla firm oferujących podobne produkty i usługi. Chcąc się wybić firma musi posiadać atrakcyjną ofertę i unikatowe rozwiązania.
Ograniczony kontakt z klientem
Brak fizycznego kontaktu z klientem także może wpłynąć na jego decyzje. Jeśli klient nie otrzyma szybko odpowiedzi na nurtujące go pytanie, może zrezygnować z zakupu i przejść do konkurencji.
Jeśli ciekawi Cię ta tematyka, to tutaj mamy inny artykuł w tej tematyce: Jak zbudować skuteczny zespół w marketingu sieciowym | Recenzja kursu Kamili Rowińskiej
Trudność w podejmowaniu decyzji
Obszerny wachlarz produktów i usług w sieci, może powodować trudność w podjęciu decyzji. Kliencimogąnawet całkowicie zrezygnować z zakupów online, dlatego tak ważne jest, by posiadać wyróżniającą się ofertę.
Budowanie zaufania jest trudniejsze w biznesie internetowym
Budowanie zaufania do marki wśród użytkowników Internetu może okazać się trudnym zadaniem. Wymaga to szczególnego zaangażowania firmy, by zachęcić klientów do pozostawiania opinii i pisania recenzji na temat zrealizowanych zakupów.
Pomysły na biznes internetowy
Jedno jest pewne: bez pomysłu nie ma biznesu. Warto przy tym pamiętać o potrzebach rynku, własnych zainteresowaniach, umiejętnościach, ale także o dostępie do wiedzy, budżecie i czasie, który możemy poświecić na rozwój firmy. Zapoznaj się z pomysłami na firmę działającą online i znajdź coś dla siebie.

Propozycje na działalność w sieci
- Sprzedaż produktów cyfrowych: zdjęć, filmów, e-booków, podcastów.
- Konsultacje online.
- Konferencje online.
- Tworzenie i sprzedaż kursów i szkoleń online.
- Prowadzenie mediów społecznościowych.
- Copywriting.
- Sprzedaż aplikacji internetowych.
- Własny sklep internetowy z ubraniami/biżuterią/żywnością itp.
- Projektowanie grafik.
- Tworzenie stron internetowych dla klientów.
- Umiejętne prowadzenie wartościowego bloga.
- Sprzedaż rękodzieła.
- Praca jako wirtualny asystent/asystentka.
- Stanie się wpływową osobą – influencer/ka.
- Doradztwo online.
- Korepetycje online.
- Tłumaczenie języków obcych.
- Nagrywanie filmów na YouTube.
- Pozycjonowanie stron internetowych (SEO).
- Sprzedaż na platformach sprzedażowych (eBay, Allegro, Amazon)
- Programowanie.
Biznes online – jak zacząć?
Od pomysłu do analizy
Pierwszym krokiem jest trafny pomysł, który następnie należy przełożyć na realizację. Jednak zanim to nastąpi, warto przeprowadzić analizę rynku i konkurencji, a następnie znaleźć taki kanał sprzedaży, który będzie trafiał do określonej grupy osób.
Bardzo ważne jest, by dowiedzieć się, jakie jest zapotrzebowanie na oferowane przez Ciebie produkty i/lub usługi oraz zbadać poziom nasycenia konkurencji. Tak samo ważne jest, by określić grupę docelową. Warto skorzystać z social mediów, by sprawdzić, czy ludzie są zainteresowani planowanym przez Ciebie pomysłem na biznes. Zebrane dane przeanalizuj i wyciągnij wnioski.
Czas na praktykę!
Kolejny krok to założenie sklepu internetowego lub skorzystanie z dostępnych na rynku platform sprzedażowych. Inna opcja to wykorzystanie mediów społecznościowych, za pośrednictwem których także można dokonywać sprzedaży produktów fizycznych, cyfrowych oraz usług.

Jeśli firma działająca online to dla Ciebie czarna magia i nie wiesz, jak ją uskutecznić, by przynosiła oczekiwane efekty, to warto w tym celu skorzystać z dostępnych kursów i szkoleń. Dowiedz się, w jaki sposób komunikować się z klientami, sprzedawać swoje produkty i usługi oraz budować wizerunek marki online. Pomocne mogą okazać się kursy oferowane przez Kamilę Rowińską.
Jak zbudować biznes on-line? Zacznij działać!
Zastanawiasz się, jak zbudować biznes online i czy w ogóle warto? Przydatne mogą okazać się kursy i szkolenia, które znacznie przyspieszają proces przyswajania wiedzy. Warto z nich skorzystać, ponieważ pozwolą zdobyć nowe spojrzenie na biznes, poznać nowe narzędzia oraz skuteczniej zarządzać codziennymi zadaniami.
W przypadku kurs Kamili Rowińskiej „Jak zbudować stabilny biznes online?” uważamy, że jest godny polecenia. Choć jest to droga inwestycja, prędzej czy później się zwróci. Zaoszczędzimy czas, poprawimy swoją skuteczność w działaniu oraz co najważniejsze, zwiększymy swoje zarobki. Przekonaj się sam/a!